Flyttar jag så tror jag att jag dör

Jan-Ola Gustafsson | 03.07.2016

Detta är tyvärr den råa verkligheten i det som en gång var på väg att bli ett välfärdsland. Vi seniorer jobbade hela livet för att i samverkan skapa möjligheter för en dräglig tillvaro i livets slutskede men när denna inarbetade och inbetalda förmån ska utfalla så står vi där med lång näsa.

"Våra folkvalda" politiska ledare har prioriterat sina egna löner och pensioner medan vi andra har sprungit efter den bekanta moroten på stången som hållits framför oss. Till råga på eländet har dessa "förtroendevalda" landsförrädare tillåtit invällandet av hundratusentals
externa oidentifierade figurer som lurats att svenska staten "avlönar" sådana som kallar sig flyktingar, och att man som sådana kan tränga ut den egna befolkningen från både läkarvård och tandvård som vi dessutom får bekosta plus en hel del annat.

Det är till ingen nytta för oss att veta att generationen efter oss, alltså våra barn i ca 50-årsåldern, kommer att få det MYCKET värre
eftersom den pågående huvudlösa dräneringen av statsfinanserna
skapar framtida problem i en storleksordning som Sverige inte har upplevt sedan Digerdöden.

Det som sker beror helt enkelt på att LAGEN RUTTNAR I DET LAND DÄR STATEN STYRS AV RÖVARBAND och av någon outgrundlig anledning finns det ingen samlad opinion som verkar vilja rädda Sverige från det pågående vanstyret.

Ny kommentar